torsdag 9 juni 2011

Tomtens verkstad

Hej, det var längesedan sist.
Jag har verkligen inte legat på latsidan, men har tyvärr inte fått något inlagt här.

Jag har fått synoja ett tag och sytt haremsbyxor på rad. Sen har jag börjat träna en del vilket givetvis medfört att jag har sytt massor av träningskläder (man måste ju vara snygg när man tränar!. Sen har jag även blivit insnöad på väskor...

Det sista jag pysslade med var att ändra en kostym från megastor till figursydd till en student... ojoj oj vilken ångestfylld resa det var -men det blev bra i slutändan:D Nu känner jag att jag skulle vilja gå en skräddarkurs så att man är mer säker på vad man gör nästa gång jag får det uppdraget!

Jag har även skaffat en ny mobil med bra kamera:D MEN jag har ännu inte riktigt blivit kompis med denna så att det är smidigt att föra över bilder...

Jag måste skärpa mig här känner jag - hur skall ni annars veta vad jag pysslar med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar